۲۶ آبان ۱۳۹۸ - ۲۳:۵۷
کد خبر: ۶۲۷۴۸۹
آیت الله محمودی گلپایگانی مطرح کرد؛

نقش مهم روحانیت در خنثی سازی توطئه های دشمن| جوانان را دریابیم

نقش مهم روحانیت در خنثی سازی توطئه های دشمن| جوانان را دریابیم
آیت الله محمودی گفت: روحانیت در راستای خنثی سازی توطئه دشمنان گام بردارد و جامعه اسلامی را به سوی اتحاد و انسجام سوق دهد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آیت الله سیدمرتضی محمودی گلپایگانی تولیت مدرسه علمیه امام صادق(ع)، امروز در جمع روحانیان طرح هجرت گفت: عالم محضر خداوند است و انسان در همه لحظات باید خود را در پیشگاه پروردگار حاضر ببیند.

وی گناه و معصیت را ناشی از سرکشی انسان از فرامین الهی و تبعیت از هوای نفس دانست و ادامه داد: انسان الهی هرگز خداوند را فراموش نمی کند و به انجام گناه و معصیت روی نمی آورد.

آیت الله محمودی گلپایگانی لباس روحانیت را بسیار مقدس دانست و تاکید کرد: لباس روحانیت میراث پیامبراکرم(ص) است و طلاب و روحانیان باید قدر و عظمت این لباس را بدانند و از حرمت آن صیانت کنند.

تولیت مدرسه علمیه امام صادق(ع) با تاکید بر اینکه روحانیت نباید از هدایت جامعه غفلت کند، ابراز کرد: با توجه به هجمه ها و تبلیغات سوء دشمنان در گمراه ساختن جوانان، شما روحانیان از هدایت نسل کنونی غافل نشوید.

وی افزود: روحانیت در راستای خنثی سازی توطئه دشمنان گام بردارد و جامعه اسلامی را به سوی اتحاد و انسجام سوق دهد.

آیت الله محمودی گلپایگانی در پایان خاطرنشان کرد: اگر امت اسلامی ید واحده شوند دیگر هیچ دولت مستکبری از بلاد کفر برای آنان تصمیم گیری نکرده و تعیین تکلیف نمی کند؛ روحانیت در تقویت وحدت جوامع اسلامی نقش بسزایی خواهند داشت./813/پ310/ب1

فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات